Over DOH | Werken bij DOH


DOH is een ondernemende zorggroep met een pioniersmentaliteit en een brede focus op samenwerken. Een multidisciplinaire zorggroep met veel ketenpartners. DOH loopt voorop als het gaat om innovatie in de Eerstelijn, persoonsgerichte zorg en wijkgerichte initiatieven. We sturen voortdurend op kwaliteit, kosten, klanttevredenheid. Ons doel is om de generalistische zorg voor patiënten in de aangesloten praktijken van huisartsen en ketenpartners te verbeteren. Bij zorggroep DOH is een vacature ontstaan voor de functie van:

Management Assistent

(in een duobaan, beide vacatures voor 24 - 28 uur per week)

Voor de invulling van deze functie zoeken wij twee Management Assistenten ter ondersteuning van alle bedrijfsprocessen binnen de organisatie. In deze duobaan verrichten jullie samen alle voorkomende en ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van het kleine team medewerkers bij DOH. Hierin maken jullie onderling een taakverdeling. Efficiency en een goede samenwerking zijn hierbij kernwoorden.

De belangrijkste resultaatgebieden zijn:

  • Ondersteuning directie, management en medewerkers bureau (agendabeheer en voortgangsbewaking)
  • Inrichten SharePoint, onderhoud en archief
  • Opstellen en bewaken van Jaarplan/Jaarplanning
  • Ondersteunen van projecten bedrijfsvoering en Betere Zorg
  • Notuleren diverse vergaderingen: van bestuurlijk overleg tot teamoverleg
  • Personeelsadministratie en procesbewaking verzuim
  • Deelnemen huurdersoverleg
  • Uitwerken van correspondentie, rapporten en PowerPointpresentaties
  • Beantwoorden van telefoon en ontvangen bezoekers
  • Behandelen inkomende en uitgaande post, mail en correspondentie
  • Organiseren van grotere bijeenkomsten en vergaderingen
  • Bijhouden intranet
  • Wat bieden wij?
  • Werken bij een koploper in de Eerstelijn, in een klein team op kantoor op locatie Strijp Z
  • Ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling
  • Samen met jouw duo collega krijg je alle ruimte om invulling te geven aan deze functie
  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Salaris in overeenstemming met opleiding en werkervaring conform CAO Huisartsenzorg (salarisrange van € 2.155, - tot € 2.977, - obv 38-urige werkweek)

Wat vragen wij?

  • Je hebt een afgeronde opleiding tot managementassistent of (directie-)secretaresse (mbo-niveau)
  • Kennis van Office 365 en SharePoint is een pre
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent flexibel en een echte teamplayer
  • Je bent organisatiesensitief en je hebt gevoel voor verhoudingen
  • Je kunt hoofdzaken goed van bijzaken onderscheiden
  • Daarnaast ben je communicatief vaardig, leergierig en een prettige samenwerkingspartner voor jouw duo collega

Procedure

Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Bertine van Walwijk, directiesecretaresse a.i. Zij is te bereiken via e-mail b.vanwalwijk@zorggroepdoh.nl of via telefoonnummer 040 – 2310780.

Direct solliciteren kan natuurlijk ook! Richt jouw motivatiebrief (met een recent CV) aan het Directiesecretariaat,  directiesecretariaat@zorggroepdoh.nl.

Graag ontvangen wij jouw reactie voor 8 mei 2019. De eerste sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 16 mei 2019 in de ochtend. De tweede gespreksronde zal kort daarna plaatsvinden.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

         

 



Nieuws
Steun voor dementerende
Steun voor dementerende
Geplaatst: 1 juli 2019
Een groep inwoners wil in Valkenswaard een beweging op gang brengen om te komen tot een dementie-vriendelijk dorp, waaronder onze coördinator Arianne Valkhof

Lees meer
Geslaagde heraudit
Geslaagde heraudit
Geplaatst: 7 juni 2019
Onze huisartsenpraktijk is al jaren geaccrediteerd. Elk jaar komt een auditor van NHG Praktijk Accreditering (NPA) onze praktijk opnieuw toetsen. Ook dit jaar in april hebben we de audit met positief resultaat afgerond.

Lees meer
Wandelen met de praktijk
Wandelen met de praktijk
Geplaatst: 5 april 2019
Onze praktijk doet mee aan de landelijke Diabetes Challenge.

Lees meer